امروزه برای خرید کالایی دیگر نیاز ندارید در گرما و سرما مسافتی را طی کرده به فروشگاهی رفته و زمان زیادی را هدر دهید تا کالای مورد نظرتون را تهیه کنید.حتی دیگر نیاز نیست برای مطالعه مطلبی به کتاب خانه ها رفته و سختی و مشقت تحمل کنید .
نفوذ روز افزون اینترنت شکل کلی زندگی ما را دستخوش تغییرات اساسی کرده است اکنون با چند کلیک می توانید یک فروشگاه اینترنتی پیدا کنید و جنس مورد نظرتون رو از نظر قیمت با فروشگاه های دیگر مقایسه نمایید و در عرض چند دقیقه کالای خود را انتخاب و سفارش نمایید و در زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید و یا حتی در صورتی که نیاز به هاشور ابرو و یا جراحی زیبایی و ... داشته باشید سریعا یک جستجو در فضای مجازی انجام می دهید و نزدیک ترین مرکز تخصصی را بسته به بودجه و کیفیت کار انتخاب می کنیم.
اما نکته ای در اینجا ذکر آن لازم است این مطلب است که آیا بشر با این روش های ارتباط جمعی جدید و این روش های خریدی و تحقیقاتی و ... غیر از دستاوردهایی که به دست آورده چه چیزهایی از دست داده است؟
آیا فکر نمی کنید طی کردن مسافت ، رجوع به یک فروشگاه و نهایتا خرید باعث می شود زمانی را به مشاهده جهان پیرامون و همصحبتی با انسانها و نیز مشاهدی عینی رنگ های مختلف و ارتقاء حس زیبایی شناختی منجر شود.
منظور از درج این مقاله این نیست که نگارنده نظر خود را در باره این مقوله نو ظهور اعلام دارد و به یک نتیجه ای برسد بلکه فقط به نظر می رسد که کمی بیشتر باید درباره ی مزایا و معایب این موضوع بر روی زندگی شخصی خود تامل کنیم.
باشد که با تامل بیشتر و با دانش بیشتری خودمان انتخاب نماییم که کدام روش برای ما موثر خواهد بود.
0
به وبلاگ خود خوش امدید